کرانچار:با تمرکز و کنترل حواشی مجددا قهرمان می شویم/در روزی کیفیت همیشگی را نداشتیم موقعیت های زیادی
 
وبلاگ هواداران سپاهان
بهترین وبلاگ هواداری سپاهان
 
 

کرانچار:با تمرکز و کنترل حواشی مجددا قهرمان می شویم/در روزی کیفیت همیشگی را نداشتیم موقعیت های زیادی را از دست دادیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: در روزی که خوب نبودیم ، کیفیت همیشگی را نداشتیم و موقعیت های زیادی را به هدر دادیم یک امتیاز طلایی کسب کردیم.



زلاتکو کرانچار پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی فوق العاده خوبی بود. پرسپولیس از ابتدای بازی با توجه به شرایط جدول و این موضوع که چیزی برای از دست دادن نداشت آمده بود که حداکثر امتیاز را کسب کند و همین موضوع کار ما را سخت و استرس زیادی به سپاهان وارد کرد.

وی ادامه داد: اگر می‌توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم تا حدودی راهمان برای قهرمانی هموار می‌شد اما کیفیتی که در 5 ماه اخیر داشتیم را در این بازی نداشتیم. البته شانس‌های زیادی در نیمه اول از دست دادیم.

کرانچار تصریح کرد:  برای تماشاگران خوب اصفهانی و سپاهانی  ناراحتم که نتوانستیم 3 امتیاز را به آنها هدیه بدهیم اما با توجه به شرایط یک امتیاز طلایی کسب کردیم که ارزش آن در پایان فصل مشخص می‌شود.

وی در خصوص باکم دقتی مهاجمان تیم در این مسابقه گفت: آنها شانس‌های زیادی را از دست دادند. از خط هافبک راضی نیستم و فقط نویدکیا کیفیت خودش را نشان داد. جانواریو و کریمیان باید بیشتر کمک می‌کردند تا نتیجه خوبی بگیریم اما این اتفاق نیفتاد.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه تعویض‌ها در راستای جبران ضعف تیمی بود یادآور شد: اگر یکی دو نفر دیگر مثل نویدکیا داشتیم شرایط قطعا بهتر می‌شد. گلی که زدیم نتیجه تلاش بی نهایتی بود که از خود به نمایش گذاشتیم اما متاسفانه گل عجیبی خوردیم که بر اثر اشتباهات بازیکنان رخ داد و باعث شد 2 امتیاز را از دست بدهیم. در واقع در روزی که خوب نبودیم خیلی فرصت از دست دادیم.

وی افزود: با توجه به ایمانی که به تک تک بازیکنانم دارم امیدوارم در بازی‌های آسیایی و در ادامه رقابت‌ها نتایج خوبی کسب کنیم.

کرانچار در خصوص غیبت بنگر گفت: این بازیکن فوق العاده است و نبودش برای ما خوب نیست اما تامینی توانست جای بنگر را پر کند. او خودش را پیدا کرده و بازی خوبی ارائه می‌کند.

وی در پاسخ به این سؤال که سپاهان چون پرسپولیس را دست کم گرفت نتیجه تساوی به دست آمد،گفت: اینطور نیست .ما مقابل تیمی بازی کردیم که تعداد زیادی ملی پوش داشت و شخصیت بزرگ فوتبالی دارد.

سرمربی سپاهان در خصوص اینکه چه تدابیری برای حواشی هفته‌های پایانی لیگ برتر دارد، گفت: مجبورم بگویم که برخی مواقع به خاطر مسائل داوری با زخم معده به خانه می‌روم و واقعا فشار روی من زیاد است. تیم‌هایی که مقابل سپاهان بازی می‌کنند خودشان را مقابل قهرمان ایران می‌بینند و برای همین با انگیزه بالایی با مصاف سپاهان می‌آیند. ما هم تمرکز داریم و کاری به حواشی نداشته و نداریم و با تقویت انگیزه بازیکنان مقابل حواشی را می‌گیریم تا سپاهان مجددا قهرمان لیگ برتر شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, :: 14:31 :: توسط : عشق سپاهان

درباره وبلاگ
سلام به وبلاگ من خوش امدید من طرفدارو یکی از وبلاگ نویسان سپاهان بهترین تیم ایران هستم درود بر سپاهان
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 71
بازدید کل : 15576
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


This is a nifty little script that allows you to put any content you want within a scrollable mini "window". This will allow you to save valuable screen space while making your page more "interactive".

This script uses two different techniques, one for Internet Explorer and one for Netscape, to create the scrollable window.

IE 4+ users will be able to use scrollbars to scroll the window, while Netscape users will have to use the "up" and "down" buttons instead (since Netscape does not support the adding of scrollbars to the "window" contents).

Up | Down | Top | Bottom

<-PollName->

<-PollItems->